PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding

  • masa pelepasan:2023-12-16 13:48:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:438
  • Penerangan pantas:

    Pamulang, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikusPenukar tap pengu

Kandungan artikel
yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

PamulangPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah,PamulangSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa,PamulangBerapa harga pengubah 2000kVA, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

DobrichPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?


PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding



Kebocoran minyak di flange looper

Pertama-tama, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Pembuat pengubah kuasa

Penjagaan peralatanMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Jabatan PengurusanPengubah terbenam minyak

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,PamulangGambar pengubah kuasa, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

PamulangSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

PamulangMaklumat produk lain
  • TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

    TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

  • Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

    Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

  • FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

    FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

  • FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

    FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

  • PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

    PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

  • PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

    PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

  • PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

    PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

  • BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

    BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding memberi anda PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding oleh syarikat kami, perkhidmatan PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding. PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PamulangDistribution transformer maintenanceKeperluan untuk struktur dinding, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!